باطری ۵۰ آمپر سوزوکی

برای خرید باطری 50 آمپر سوزوکی از فروشگاه باطری انتظار با شماره زیر تماس بگیرید :09124768846

فروشگاه باطری انتظار  در تمام ایام سال، حتی تعطیلات رسمی باز بوده و به ارائه خدمات میپردازد. حمل، نصب و تست دینام و سیستم برق خودرو کاملا رایگان بوده و به جز هزینه باتری، شما هیچ هزینه دیگری پرداخت نخواهید کرد.

قیمت کل:

پاک

توضیحات

مجتمع صنعتی سپاهان باتری تولید کننده باطری ۵۰ امپر سوزوکی در اسفند ماه ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه تامین و ایجاد کارخانه های تهیه و تولید انواع صفحات ، قالب بدنه و اتصالات انواع باطری ، انواع آب مقطر و اسید باطری و انجام کلیه امور بازرگانی و تولیدی که در ارتباط با موضوع شرکت میباشد آغاز نمود و با بیش از ۲۰ دفتر استانی و ۷۵۰ نماینده خدمات پس از فروش و بیش از ۳۰۰ نمایندگی فروش که باطری انتظار با کد نمایندگی ۱۰۲۴۴۳۸۵ از نمایندگان رسمی آن در کشور می باشد. سپاهان باتری علاوه بر دریافت نشان صنعت سبز از سازمان محیط زیست کشور دارای نشان استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه های بین المللی ISO 18000، ISO 14000و ISTS است.

باطری ۵۰ آمپر سوزوکی یکی محصولات این شرکت میباشد که با همکاری سوزوکی ژاپن تولید و عرضه میشود.باتری های سوزوکی از نوع اتمی یا سیلد میباشد. باتری های اتمی نیازی به اضافه کردن آب اسید و با محلول الکترولیت ندارند و شما میتوانید برای خرید باطری ۵۰ امپر سوزوکی از فروشگاه باطری انتظار اقدام کنید

آیا تحویل داغی باتری فرسوده ضروری است؟

خیر، قیمت های محاسبه شده با احتساب دریافت داغی باطری فرسوده میباشد و قیمت داغی باتری از آن کسر گردیده است. در صورت نبود داغی باطری فرسوده بابت هر آمپر کسری، داغی مبلغی به قیمت باطری اضافه میگردد.

آیا میتوانم باتری با ظرفیت بالاتر در خودروی خود استفاده نمایم؟

بله، باطری با ظرفیت بالاتر قدرت آمپردهی بیشتر و عمر طولانی تری دارد و در زمان استفاده از لوازم برقی، فشار کمتری به سیستم برق خودرو وارد میشود.

سال تولید باطری ۵۰ امپر سوزوکی از کجا قابل شناسایی است؟

هر باتری بر روی بدنه خود دارای یک سریال یکتا جهت شناسایی سال و ماه تولید میباشد.

.

باطری ۵۰ امپر سوزوکی را با خیال راحت فقط با یک تماس از فروشگاه باطری انتظار خریداری کنید

توضیحات تکمیلی

نوع

اتمی (سیلد)

قطب

L1, L2

آمپر

50

ولتاژ

12ولت

برند

سپاهان باطری

گارانتی

15 ماهه

کد نمایندگی

10244358